کمپرسور اسکرال چیست؟.

کمپرسورهای اسکرول بی صدا هستند

کمپرسور اسکرال چیست؟

کمپرسورهای_اسکرول

 

کمپرسورهای اسکرول بی صدا هستند و در واقع می توان گفت: واحدهای کارکردی نرمی با بالاترین نسبت کارایی در همه نوع کمپرسور محسوب می شوند. آن ها معمولا در سیستم های تهویه هوای خودرو و چیلرهای تجاری استفاده می شوند.

عملکردشان به این گونه است که هوای سردکننده توسط کمپرسور اسکرال توسط دو دیسک مارپیچی انحرافی که باهم قرار گرفته اند انجام می شود. دیسک بالایی بی حرکت است در حالی که دیسک پایینی به مدل دوار حرکت می کند.
عمل دوار دیسک پایین تر در درون دیسک ثابت در فضای آب بندی شده حجم متفاوتی را ایجاد می کند. هوای مبرد از طریق در ورودی در محیط پیچکی مکیده می شود. میزان هوای مبرد در تله که در فضاهای آب بندی شده می افتد.
بعنوانی که دیسک بطور مداری در فضای بسته است که شامل هوای مبردی می باشد که به سمت مرکز دیسک انتقال می یابد و حجم آن کاهش می یابد. هوای مبرده فشرده شده از طریق دری که در مرکز دیسک بالایی است تخلیه می شود.



شرکت هوا صنعت مستوفی در سال 1385 فعالیت رسمی خود را با داشتن نیروهای مهندسی مجرب صنعت هوای فشرده کشور ، آغاز نموده و با به‌ کارگیری پرسنل متخصص و مجرب و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن در امورطراحی ، ساخت ، نصب ، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش به‌ موقع ، توانسته است با ارائه کیفیت مطلوب در محصولات تولیدی خود ، سهم موثری در پیشبرد اهداف صنایع کشور ایفا نماید.

شرکت هواصنعت مستوفی با در اختیار داشتن کادری مجرب و کار آزموده به صورت شبانه روزی در خدمت شماست

آدرس دفتر مرکزی : کرج ، جاده مخصوص ،کیلومتر25 ،2 کیلومتر مانده به پل کلاک جنب گاراژ جهان بنز

026-32301894
09121236403
پردیس دیجیتال اردیبهشت

طراحی و توسعه توسط:
پردیس دیجیتال اردیبهشت